Nasze prace
Świeże pomysły, zaskakujące efekty
Case Studies
Co robimy – i jak to robimy.
Sierpc: Serowa uczta
Jak zwiększyć świadomość sera Królewskiego oraz Kasztelana poprzez działania influencerów?
Mleko HiPP 2 COMBIOTIK ®
Podstawą dla nas jest wiedzieć do kogo mówimy – czyli zbudowanie świadomości nowego mleka modyfikowanego HiPP.
Decathlon: Strażnicy Łowisk
Postanowiliśmy więc, pokazać wędkarzom, że rozumiemy ich środowisko, jego problemy i bolączki.
Zdecydowaliśmy się oddać im głos, by sami zdecydowali w jakim obszarze powinniśmy ich wesprzeć i czego najbardziej potrzebują, by uprawiany przez nich sport był lepszy.
W rezultacie przygotowaliśmy kampanie o wędkarzach i tematach dla nich istotnych.
Decathlon: Płać sportem w digitalu
Chcieliśmy dać sportowcom szansę na zapłatę za nasze produkty sportowe swoim wysiłkiem. Mogli to uczynić w sklepie Decathlon, w ramach eventu z influencerami, jak i na stronie do zbierania zgłoszeń.