![straznicy-lowisk-main-image straznicy-lowisk-main-image](/static/fbc2c951f42ca1353963f080a0d056e8/be2ba/straznicy-lowisk-main-image.jpg)
Decathlon: Strażnicy Łowisk
Postanowiliśmy więc, pokazać wędkarzom, że rozumiemy ich środowisko, jego problemy i bolączki.
Zdecydowaliśmy się oddać im głos, by sami zdecydowali w jakim obszarze powinniśmy ich wesprzeć i czego najbardziej potrzebują, by uprawiany przez nich sport był lepszy.
W rezultacie przygotowaliśmy kampanie o wędkarzach i tematach dla nich istotnych.
![Straznicy_Lowisk_3.2 Straznicy_Lowisk_3.2](/static/fdd7bdb94cad2f5066ab01395d91ed1c/6bdb6/Straz%25CC%2587nicy_Lowisk_3.2.jpg)
Zadanie
Zbudowanie linku pomiędzy wędkarstwem a marką oraz pokazanie, że los wędkarzy nie jest Decathlonowi obojętny.
Bariera
Decathlon boryka się z niską świadomością sklepu, w którym można znaleźć jakościowy asortyment wędkarski. Wędkarze kupują głównie w mniejszych, stacjonarnych sklepach lub przez internet.
Punkt wyjścia
Fizyczny i psychiczny wypoczynek, jaki miliony ludzi na całym świecie znajdują w wędkarstwie jest wartością samą w sobie i wpływa na stały rozwój tego rodzaju rekreacji, powodując wzrost jej znaczenia ekonomicznego.
Wzrost obrotu w całej kategorii wędkarstwo
wzrost w liczbie wzmianek o Decathlon w ramach kategorii wędkarskiej
Wzrost obrotu sprzedaży dla produktu hero