Sierpc: Serowa uczta
Jak zwiększyć świadomość sera Królewskiego oraz Kasztelana poprzez działania influencerów?
Zadanie
Budowanie wizerunku marki OSM Sierpc, tworzenie angażującego oraz jakościowego contentu do wykorzystania w innych działaniach marki.
Bariera
Niestandardowe działanie - LIVE na Instagramie i jak mógł mieć wpływ na odbiór.
Punkt wyjścia
Celem kampanii była promocja Sera Królewskiego oraz Sera Kasztelan – w kostce i w plastrach.
Do kampanii zaprosiliśmy 11 mikroinfluencerów, których profile związane są ̨ z kuchnią, zdrowym stylem życia oraz parentingiem. Każdy z nich otrzymał paczkę̨ z promowanymi produktami oraz serami marki Sierpc.
W kampanii wzięło udział także 5 makroinfluencerów, których pasją są kulinaria, dobre jakościowo jedzenie, a ich profile są w tematyce lifestyle.
Liczba interakcji
Liczba odbiorców kampanii Live Cooking
Real reach