
← Powrót do Case Studies
Decathlon: Płać sportem w digitalu
Chcieliśmy dać sportowcom szansę na zapłatę za nasze produkty sportowe swoim wysiłkiem. Mogli to uczynić w sklepie Decathlon, w ramach eventu z influencerami, jak i na stronie do zbierania zgłoszeń.

ZADANIE
Pokazanie Decathlonu jako twórcę sprzętu sportowego, który jest blisko konsumenta i rozumie jego potrzeby. Sprowadzenie klientów do sklepów stacjonarnych.
BARIERA
Postrzeganie sklepów Decathlon jako retailera, dostawcy taniego sprzętu.
PUNKT WYJŚCIA
Celem kampanii było nakłonienie użytkowników do doświadczania produktów klienta, Wykreowanie dobrego powodu do wizyty w sklepie. Chcieliśmy dać sportowcom szansę na zapłatę za produkty sportowe swoim wysiłkiem.
8,3 mlnUU
Cel zasięgowy zrealizowany prawie dwukrotnie
102 tys.UU
46% powyżej celu
+4%
Wzrost świadomości wspomagana vs 2019r
Decathlon
Decathlon: Strażnicy ŁowiskSierpc
Sierpc: Serowa uczta