Mediahub logoMediahub logo
straznicy-lowisk-main-image
← Powrót do Case Studies

Decathlon: Strażnicy Łowisk

Postanowiliśmy więc, pokazać wędkarzom, że rozumiemy ich środowisko, jego problemy i bolączki.
Zdecydowaliśmy się oddać im głos, by sami zdecydowali w jakim obszarze powinniśmy ich wesprzeć i czego najbardziej potrzebują, by uprawiany przez nich sport był lepszy.
W rezultacie przygotowaliśmy kampanie o wędkarzach i tematach dla nich istotnych.

  • KlientDecathlon
  • RynekEurope
  • BiuroWarszawa
Straznicy_Lowisk_3.2

Zadanie

Zbudowanie linku pomiędzy wędkarstwem a marką oraz pokazanie, że los wędkarzy nie jest Decathlonowi obojętny.

Bariera

Decathlon boryka się z niską świadomością sklepu, w którym można znaleźć jakościowy asortyment wędkarski. Wędkarze kupują głównie w mniejszych, stacjonarnych sklepach lub przez internet.

Punkt wyjścia

Fizyczny i psychiczny wypoczynek, jaki miliony ludzi na całym świecie znajdują w wędkarstwie jest wartością samą w sobie i wpływa na stały rozwój tego rodzaju rekreacji, powodując wzrost jej znaczenia ekonomicznego.

13%

Wzrost obrotu w całej kategorii wędkarstwo

12k%

wzrost w liczbie wzmianek o Decathlon w ramach kategorii wędkarskiej

371% YOY

Wzrost obrotu sprzedaży dla produktu hero

HIPP
Mleko HiPP 2 COMBIOTIK ®
Decathlon
Decathlon: Płać sportem w digitalu