Mediahub logoMediahub logo

RAPORT – COVID-TRACK by MediaHub 2 – Jak po roku pandemii zmieniły się zachowania konsumenckie

Pogorszenie się stanu finansów rok temu przewidywało ponad 62% badanych, podczas gdy faktycznie problem ten dotknął 40% społeczeństwa – głównie młode osoby na tzw. umowach śmieciowych. To właśnie w Generacji Z panuje największy pesymizm odnośnie sytuacji materialnej, 43% mówi o jej pogorszeniu w najbliższej przyszłości.

„COVID Track by MullenLowe MediaHub. Zachowania konsumenckie po roku pandemii” to drugi, opracowany przez dom mediowy MullenLowe MediaHub, pierwszy raz wspólnie z Instytutem Badań Pollster wieloźródłowy raport nt. zmian w zachowaniach konsumenckich na przestrzeni ostatniego roku.

Ponownie staramy się przyjrzeć temu jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumenckie i styl życia Polaków po rok od jej rozpoczęcia. Jak rok temu, tak i teraz chcemy, aby nasze obserwacje mogły posłużyć marketerom, jako wsparcie tłumaczące zmiany w tkance społecznej, wrażliwej na dynamicznie zmieniające się warunki życia.

W raporcie dowiesz się m.in. o tym:

  • Jak zmieniały się nastroje konsumenckie i natężenie strachu w pierwszym roku pandemii
  • Jak zmieniła się sytuacja życiowa i zachowania konsumenckie Polaków?
  • Którym mediom udało się zyskać na pandemii, a jakie kanały nie wykorzystały swojego sukcesu?
  • Jak wyglądał rok rekordów i jak kształtować się będą dalsze trendy w konsumpcji telewizji?
  • Jak pandemia wpłynęła na psychografię zakupową Polaków?
  • Jakie scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej przewidują badani?

Raport opiera się na wieloźródłowej analizie danych zastanych i własnych danych zebranych w badaniu ilościowym CAWI, przeprowadzonym we współpracy z Instytutem Badań Pollster, na reprezentatywnej próbie Polaków, n=1007. Odpowiedzi respondentów zebrano w okresie: 22-26 lutego 2021 roku, a rezultaty porównano z wynikami badania przeprowadzonego na zlecenie Mullenlowe Mediahub w pierwszych tygodniach pandemii w 2020 roku.

Aby pobrać raport wypełnij formularz poniżej
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka Octopus Media Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 39, 02-672 Warszawa (dalej: „Administrator”).
Pokaż pełną treść kaluzuliDodatkowe dane kontaktowe do Administratora: e-mail: recepcja@mullenlowe.pl, numer telefonu: +48 22 31 20 100. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w szczególności w oparciu o wyrażoną przez Panią/Pana zgodę, w celach wysyłania do Pani/Pana informacji handlowych droga elektroniczną, w tym newslettera, zawierającego informacje dotyczące Administratora oraz prowadzonej przez Administratora działalności. Informujemy, że ma Pani/Pan prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania przez Administratora Pani/Pana danych osobowych zawiera polityka prywatności. Zasady dotyczące usługi newslettera określa regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną. W jego treści wskazano między innymi, w jaki sposób można zrezygnować z otrzymywania newslettera.
Na twoją skrzynkę e-mail została wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym adres e-mail.
Po jego kliknięciu otrzymasz link do raportu.

Adres e-mail istnieje już w bazie.

Przejdź dalej