RAPORT – COVID-TRACK by MediaHub 2 – Jak po roku pandemii zmieniły się zachowania konsumenckie
Pogorszenie się stanu finansów rok temu przewidywało ponad 62% badanych, podczas gdy faktycznie problem ten dotknął 40% społeczeństwa – głównie młode osoby na tzw. umowach śmieciowych. To właśnie w Generacji Z panuje największy pesymizm odnośnie sytuacji materialnej, 43% mówi o jej pogorszeniu w najbliższej przyszłości.
„COVID Track by MullenLowe MediaHub. Zachowania konsumenckie po roku pandemii” to drugi, opracowany przez dom mediowy MullenLowe MediaHub, pierwszy raz wspólnie z Instytutem Badań Pollster wieloźródłowy raport nt. zmian w zachowaniach konsumenckich na przestrzeni ostatniego roku.
Ponownie staramy się przyjrzeć temu jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumenckie i styl życia Polaków po rok od jej rozpoczęcia. Jak rok temu, tak i teraz chcemy, aby nasze obserwacje mogły posłużyć marketerom, jako wsparcie tłumaczące zmiany w tkance społecznej, wrażliwej na dynamicznie zmieniające się warunki życia.
W raporcie dowiesz się m.in. o tym:
- Jak zmieniały się nastroje konsumenckie i natężenie strachu w pierwszym roku pandemii
- Jak zmieniła się sytuacja życiowa i zachowania konsumenckie Polaków?
- Którym mediom udało się zyskać na pandemii, a jakie kanały nie wykorzystały swojego sukcesu?
- Jak wyglądał rok rekordów i jak kształtować się będą dalsze trendy w konsumpcji telewizji?
- Jak pandemia wpłynęła na psychografię zakupową Polaków?
- Jakie scenariusze rozwoju sytuacji rynkowej przewidują badani?
Raport opiera się na wieloźródłowej analizie danych zastanych i własnych danych zebranych w badaniu ilościowym CAWI, przeprowadzonym we współpracy z Instytutem Badań Pollster, na reprezentatywnej próbie Polaków, n=1007. Odpowiedzi respondentów zebrano w okresie: 22-26 lutego 2021 roku, a rezultaty porównano z wynikami badania przeprowadzonego na zlecenie Mullenlowe Mediahub w pierwszych tygodniach pandemii w 2020 roku.
Po jego kliknięciu otrzymasz link do raportu.
Adres e-mail istnieje już w bazie.
Przejdź dalej